16 Aralık 2010 Perşembe

BİR ABAZANIN GÜNLÜĞÜ
12 mayıs
Sevgili günlük;
bugün cem mert ben buluştuk. taksim sokaklarında belki bize de bişey düşer diye aç kedi misali dolanıp durduk kısmet başka sefereymiş..

13 mayıs
sevgiliM günlük;
oha ne dedim lan ben?! başıma vurdu lan günlük kusura bakma. bugün bi seminere gittik ahmet abi diye mübarek bi zat var hatun düşürmenin inceliklerini anlattı.bundan sonra haftanın üç günü katılıcam bu seminerlere..



14 mayıs
naber lan günlük;
bugün seminerden dönüşte otobüste yeni yengenle tanıştık olum var ya bitti hatun bana bittiii!. e tabi bu karizmaya kim karşı durabilir.
bir '-oha hayvana bak dibime girseydin bari' deyişi vardı görcektin be! lan günlük samimiyeti de kurduk kesin buluşmak istiyo...

15mayıs
günlüğüm benim;
bugün ahmet abi bize forumdate tuzak başlık açmayı ve kızlarla ilgili başlıklar türetmeyi öğretti çok mutluyum. Bir de 'özel mesajla sataşma sanatı' 1. üniteye giriş yaptık konuyla ilgili bilgi topliycaz haftaya kadar. bi de ödev verdi en az 3 hatundan cevap alıcak şekilde mesajlar yazıcaz.

20 mayıs
çalışmalarım bütün hızıyla sürüyo sevgili günlük
ahmet abi bize bakirlikle abazanlık arasındaki farkı bilmeyen malları anlattı bugün. koptum olm laan. bi de beterin beteri var halinize şükredin çekirgelerim dedi. Bin şükür...

21mayıs
bugün kılık değiştirmeyi ve farklı imajları işledik sevgili günlük. okuyalım anlayalım bölümünde. şimdi niyetini belli etmeden ususl usul yaklaşıcaksın ki hatun direk postayı koyamasın noldunu başına ne gelmekte olduğunu anlayamasın aptallaşsın acaba ben mi yanlış anladım desin. Mesela entel kılığına girmek var böyle çok biliyomuş ayakları yapıyosun yada beyefendi kılığına giriyosun resmiyetle falan başlıyosun bi de duyarlı duygusal insan kılığı var..
bi de imaj meselesi var ama o ikinci bölümde işlencekmiş ahmet abim dedi ki dışardan bakılınca da noldumuz şıp diye anlaşılmamalıymış. benim altn zinciri çıkarttı rapçi zinciri taktı yerine mesla mertin beyaz gömleği pembesiylen değiştirtti bi de cemin beyaz çoraplarını gri nike larlan değiştirdi.
ooof günlük o ne kokuydu öyle ooof! ahmet abi dedi ki ; '-ölü kedi böyle kokmaz sen okusan da bu ayaklarla olmaz koçum olmaz!! '
cem bunalımda napsak kendine gelmedi sevgili günlük. çok üzülüyorum...

27 mayıs
heeeyt be olm!!! günlük veriyoo lan veriiyooo
dün özel mesajla bütün hatunlara attım beşer onar mesajları birinden cevap gelmiş odunu mu ne vercekmiş belime. dedim ne zaman? ne zaman istersem verirmiş öyle dedi. Geçtim lan günlük sınavı!! anlattım bizimkilere de. mert'in şu odun meselesine biraz kafası takıldı gerçi. gittik sorduk ahmet abiye yani demek istiyomuş ki odun bile olsan ben razıyım. çok heyecanlıyım lan günlük..


7 kasım
farkındayım sevgili günlük seni çok ihmal ettim... ama yazı yazıcak duruma ancak gelebildim alçıların çıkması falan sonra fizik tedavi anca oldu yani.Ayrıntıya pek girmek istemiyorum biliyormusun ama odun başka bi anlamda kullanılıyomuş onu öğrendim o mübarek ahmet abiyi de elime geçirirsem bi de ben verecem odunu. o da bizle geldiydi buluşmaya kargaşada gözden yitti sonrasında haber alamadık bi daha kendisiden.neyse sevgili günlük başıma aldığım bi odun darbesinden sonra aklım başıma geldi. literatürümün yüzde seksenini oluşturan içinde; karıkızkadınbayanhatun ve bağyan geçen bütün mesajlarımı sildim ellerimi yıkadım tövbe ediyorum şimdi forumda ki abazanların yazdıklarını görünce sinirlerim kalkıyor insanın zorla feminist olasını getiriyorlar aah ah sevgili günlük kimbilir kaç aklıbaşında kızı delirtip feminist ettim onları da anlıyorum artık.. yoksa feminist mi olsam lan günlük?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder