25 Ekim 2010 Pazartesi

Biraz Nuri Alço Biraz Küçük Emrah ...

Keşke şöyle olsaydı ! Keşke şu şekilde davransaydım ! Keşke elime geçen fırsatları değerlendirseydim ! Keşke eski türk filmlerindeki gibi sanmasaydım hayatı ! Keşke duygusal romantik genci oynamak yerine biraz Nuri Alço biraz Coşkun olabilseydim !O zaman keşke demezdim o zaman keşke demezdik belkide. En azından bu hayattan on dakikalığına da olsa zevk alır kendimizi avundururduk. Boşa dememişler deveye diken insana siken diye . Millet pozisyondan pozisyona girerken bense şekilden şekile girmezdim. Ama zararın neresinden dönsen kardır diye boşa dememişler bu yazılar gerçek yaşamdan alınmıs tecrübeler bütününü olusturmaktadır lütfen dikkate alınız.
Hayatımda hep bugüne dek çevremdeki insaların ilişkilerini inceledim gördüm yaşadım ve sizlerle paylasıyorum. Bir yerde bir kız için intihar eden arkadaşım bir yerde 24 saat uyumayıp sosyal ağ sitelerinden kız düşürüp odaya atan arkadaşlarım hayat başlı başına bir ironi aslında. Sen delice sevmişsindir belki ama başkası bir takım stratejilerle senin delice sevdiğin kızı pozisyondan pozisyona sokmaktadır çok acı ama gerçektir ne yazık ki. Hemen aklımıza şu soru gelmektedir benim diğerlerinden ne farkım var ? ben nerde yanlış yapıyorum ? tek suçum sevmek mi bağlanmak mı değer vermek mi ? Hayır tabi ki. İşte bu soruların cevaplarını uygulanması gereken hayat felsefesini yazılarda tek tek açıklayacağım çünkü ben yandım siz yanmayın.
Bazen bir kıza baktığımızda sadece seks için bakarız bizim objektifimiz kızın göğüslerinden ve kalçalarından başka bir şey görmez bazense eros gelir ve okunu kıçımızın tam üstüne saplar ve karşımızdaki kızı cennetten gelen eşi benzeri bulunmayan bir varlık olarak görürüz. İşte bu iki ironik durumu birbirine harmanlarsak hem mutlu olur hemde yaşamdan zevk alırız. Şöyle bir düşünün sevgilinizle romantik bir akşam sonrası evine bırakmaya giderken birden dudağınıza yapışıp odanı görmek istiyorum dediğinde ne cevap verirsiniz ? Hepinizden aynı cevabı duydum bile. Ama işte durum sandığınız gibi değildir çünkü siz onu ömrünüz boyunca yanınızda gezdirebileceğiniz çocuklarınızın annesi olarak gördüğünüz kişiye bu durumu yakıştıramazsınız çünkü siz örnek duygusal ve saf aşıksınız ve hemen başınızda bir ampulle birlikte soru işareti yanar çünkü size hep şu denmiştir "sevdiğinizin elini bile tutamaz gözlerine bile bakamazsınız" bu mantıkda giderseniz tek sevgiliniz eliniz olur bizde size elinizle mutluluklar dilemekten başka bir şey yapamayız.
Burdan çıkaracağımız ders şu olmalıdır aşk cinselliği söndürür ister istemez partneriniz ne istiyorsa aşırıya kaçmadan ona ne istediğini verin bu sizi acıtsada hayal kırıklığı olsada unutmayın siz yapmazsanız her zaman yapacak biri vardır...

2 yorum:

  1. Yemeyeninn malını yerler , sikmeyenin amaını sikerler diyorsun yani :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil