24 Ekim 2010 Pazar

Herkes Hatun Düşürebilir

Profosyonelliğe ilk adım attığım günden beri hep bu sorularla karşılaştım. Abi nasıl yapıyorsun? Bu işin sırrı ne üstad? Biz neden hatun yapamıyoruz? Sende olupta bizde olmayan ne var amk? ...Ve bunun gibi onlarca soru.

Bu sorular çoğaldıkça, oturup düşünmeye başladım zamanla. Neydi gerçekten, bende olupta onlarda olmayan şey? Yada nasıl yapıyordum ya ben bu işi?...Abi nasıl yapıyorsun diyen adamları izlemeye başladım sonra. Eksiklerini görüp onları gittikleri bu yanlış yoldan döndürmek istiyordum çünkü. Dedimya, herkes hatun düşürebilir. Olanları izlerken içimden şu cümleleri kuruyordum: "amk sizin gibi adamlar varken bu hatunlar bana verir tabi". Bakın, profosyonel hayatım boyunca çok şey gördüm. Ama taktiği olmayan bir apaçi kadar içleracısı bir varlık görmedim. Evet. Bütün soruların cevabı buydu...Taktik...

Ortamda espri yapmaya çalışarak hatun kaldırmaya çalışanından, facebook'ta onbin tane hatuna yazıpta bi tanesini düşürdüm diye on takla atanına kadar onbin çeşit apaçi tanıdım. Bunların hepsinin tek ortak noktası, belirli bir taktiklerinin olmamasıydı.

Hatun düşürmek küçük çaplı bir savaşa benzer. Ve her savaştada, çeşitli faktörlere bağlı olarak strateji belirlenir. Stratejisi olmadan bodozlama savaşa giren ordu yerlebir olur. Sonuç hüsrandır. Siz siz olun plansız, taktiksiz hiçbir işe girişmeyin. Bakın hayat çok kısa. Kısa ve basit hayatınızdaki bir kaç hayal kırıklığı derin yaralar açabilir. Hayal kırıklığı yaşamamak için plansız iş yapmayın. Gençlik dönemi çok illet bir dönemdir. İnsanın kanı kaynar. Yerinde duramaz insan. Bu dönemlerde en çok hayal kırıklığının olduğu dönemlerdir. Çünkü sonuçlar düşünülmeden yapılır herşey. Hızlı yaşanır hayat, plansız, taktiksiz. Peki sonuç nedir? Sende olupta bizde olmayan ne var amk? Çok şey var amk...

İşin özü gençler, hatun düşürmenin ilk altın kuralı strateji belirlemektir. Bakın ben 23 yaşında eliyle mutlu mesut yaşayan adamlarda gördüm. Siz elinizle mutluysanız bişi diyemem ama bir avcı olmak istiyorsanız bir stratejiniz olmak zorunda. Sırada ki soruları duyar gibiyim. Eee abi peki nasıl bi strateji belirleyeceğiz? Bu sorunun cevabını ilerleyen zamanlarda geniş geniş tartışacağız gençler. Hatun türüne göre çeşitli stratejiler vererek olayı pekiştirmenizi sağlayacağız. Ve en önemli nokta, hazır stratejileri kullanmak yerine kendi stratejinizi belirlemenizi öğrenmiş olacağız.

2 yorum:

  1. ilerleyen zamanda derken ne zaman ?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil