25 Ekim 2010 Pazartesi

Kızla buluşmak Yeterli mi? Nasıl yatağa atılır ?

Her maddenin farklı bir yapısı olduğu gibi kızlarda farklı ruh hallerine farklı özelliklere sahipler ... Bir kızı anlamak yatağa atmanın en temel şartı olsa gerek. Her taktik her kızda yemiyor. Çoğu kızla tanışmak ve ortak birşeyler yapabilirsiniz peki nedir bu işin sırrı nasıl tava getirilir? Bunun için ar damarınızı çatlatmak, isteklerinizi vücut dili ile anlatmak gerekir. Dökük o evdeki fakir piçte olsanız, metropol piçide kendi içinizdeki o duvarı aşmanız gerekir.

Aslında kızdan ne istediğiniz ne beklediğiniz de önemlidir. Eğer kız sizin için cinsel bir objeden fazlası değilse ve et değil mi kayar gider felsefesi ile yaşıyorsanız neden çekiniyorsunuz. İsteklerinizi direk olark anlatamıyorsanız bile bunları çeşitli yollardan belli edin. Eğer kız hala sizle birlikteyse daha da rahat olabilirsiniz. Boşuna dememişler sikilecek göt yarrağa yakın gider.
Bazı kızlara daha da açık olmak gerekir ... Açın fantazilerinizden bahsedin, anlatın neler yaptıklarınızı, neler yapmak istediğinizi, kaybedecek birşeyiniz yok sonuçta...

Bazen hiç çaba harcamanız gerekmez... Sadece eve çağırırsınız.. Film izleyelim mi? Bu soru modern türkçede sevişelim mi anlamına gelmektedir... Bu soru sonrası eve gelen kıza hiç durmayın dalın derim...

Fakat her kız aynı değildir, her kız yatağa girmek istemez... İlgiyi sever, peşinden koşulmasını, belki biraz daha fazlasını ; öpüp koklaşmayı .... Eğer amacınız son nokta ise uzak durun bu kızlardan....
Ve bazı kızlar vardır, o kadar tatlıdırlar ki, konuşmak sizi mutlu eder, fazlasına gerek duymazsınız, yanında olmak yeterlidir, bu kızlarla biraz vakit geçirince anlarsınız zaten bu kızlara yapmayın dokunmayın... bağımlıda olsak bazı standartlarımız omalı... Bozmayın bu güzelliği...

Mesela ben bugün çıktım öyle birisiyle sadece oturmak konuşmak süperdi.... Yanından ayrıldıktan sonra farkettim bunu daha çok özledim inanır mısınız 5 dk. içinde ... aşık olmadım tabi ama insan cevresinde böyle kişiler görmek ister her zaman ...Ben görmek istediğimi farkettim en azından ... Yazımı ona bu muhteşem geceyi bana yaşattığı için teşekkür ederek bitiriyorum ... Tekrar görüşmek dileğiyle bayan gizemli.....

1 yorum: